Tema: Donacija namesto novoletnega darila
Pozdravljeni,
osebno mi je zelo lepa navada, da se vedno več podjetij odloča, da svojim najboljšim partnerjem in strankam ne kupujejo več daril in denar, ki je na voljo raje smiselno donirajo. Kajti prav v poslovnem svetu se pogosto dogaja, da darila ni mogoče prilagoditi osebnemu okusu obdarovanca. Rezultat: kopičenje steklenic vina in šampanjca, beležk in najrazličnejših vrst pisal na pisalnih mizah, obdarovanci pa ne vejo, kaj bi z njimi počeli. To je preprosto metanje denarja skozi okno.
Če se je vaš direktor odločil, da podjetje letos ne bo poklanjalo daril in bo denar raje podarilo v dobrodelne namene, potem bo želel svoje stranke in poslovne partnerje o tem obvestiti s pismom. In ker lahko z veliko verjetnostjo trdimo, da boste imeli čast to pismo napisali vi, tukaj navajam optimalno zgradbo vašega pisma "Donacija namesto darila":
1 Dober citat je pogosto dober začetek (http://misli.podjetjaslovenije.com/)
2 V uvodu na kratko razložite, kaj je bil vzrok oziroma povod za donacijo.
3 Natančneje opišite projekt, ki ga podpira vaš direktor.
4 Prosite za razumevanje, da vaš direktor letos ni kupil daril, ker bo raje doniral.
Izvleček iz nemškega novičnika Sekada Daily - profesionalni nasveti za učinkovito delo v pisarni
(prejeto 18.11.2010)