V 2013 podarite edinstvenost!

Letos podarite edinstvenost

Svojim strankam ponudite nekaj drugačnega.

Čas okoli novega leta je čas, ko želimo s strankami okrepiti vezi, mogoče ugotoviti, kaj je dobro in kaj bi lahko izboljšali v prihodnjem letu.

Da se vam bodo letos vaše stranke lahko zahvalile za vašo lepo gesto, jim olajšajte možnost, da se hitro in preprosto izrazijo.
Pošljite jim e-čestitko!

Podarite edinstvenost!

Z dobrodelnostjo sporočite, da vam je mar za okolico, za ljudi, za planet, na katerem živimo. Posledično se v tem skriva sporočilo, da ste srčni in da vam je mar tudi za vaše stranke.

Naj se tudi v letu 2013 počutijo posebne skupaj z vami!

Želite biti posebni?

Vse kar morate storiti je, da donirate fundaciji za otroke treh kontinentov. V zahvalo si boste lahko izbrali eno izmed okolju prijaznih e-čestitk. Vaše stranke vam bodo hvaležne, saj boste zmanjšali kupe papirja v njihovih pisarnah, čestitko pa bodo prejele po poti vaše običajne korespondence.

Čestitka lahko vsebuje vaš logotip. Celotno zbirko e-čestitk si lahko ogledate na zavihku "Galerija", glede na kategorije pa lahko iščete po "Oznakah" spletnega dnevnika na vaši desni. Galerija se še dopolnjuje ...

Kaj morate storiti?

Preprosto - na spletni naslov info.nasmeh@gmail.com pošljite naročilo in posredovali vam bomo donatorsko pogodbo ter vabilo za sodelovanje. Minimalna donacija znaša 25 EUR, omejitev navzgor ni.


Za izdelavo e-čestitke bomo potrebovali sliko vašega logotipa v formatu jpg, png ali gif in morebitno besedilo, ki ga želite na čestitki.

24. november 2010

Kako najbolje sestaviti novoletni dopis


Tema: Donacija namesto novoletnega darila


Pozdravljeni,

osebno mi je zelo lepa navada, da se vedno več podjetij odloča, da svojim najboljšim partnerjem in strankam ne kupujejo več daril in denar, ki je na voljo raje smiselno donirajo. Kajti prav v poslovnem svetu se pogosto dogaja, da darila ni mogoče prilagoditi osebnemu okusu obdarovanca. Rezultat: kopičenje steklenic vina in šampanjca, beležk in najrazličnejših vrst pisal na pisalnih mizah, obdarovanci pa ne vejo, kaj bi z njimi počeli. To je preprosto metanje denarja skozi okno.

Če se je vaš direktor odločil, da podjetje letos ne bo poklanjalo daril in bo denar raje podarilo v dobrodelne namene, potem bo želel svoje stranke in poslovne partnerje o tem obvestiti s pismom. In ker lahko z veliko verjetnostjo trdimo, da boste imeli čast to pismo napisali vi, tukaj navajam optimalno zgradbo vašega pisma "Donacija namesto darila":

1 Dober citat je pogosto dober začetek (http://misli.podjetjaslovenije.com/)

2 V uvodu na kratko razložite, kaj je bil vzrok oziroma povod za donacijo.

3 Natančneje opišite projekt, ki ga podpira vaš direktor.

4 Prosite za razumevanje, da vaš direktor letos ni kupil daril, ker bo raje doniral.


Izvleček iz nemškega novičnika Sekada Daily - profesionalni nasveti za učinkovito delo v pisarni 
(prejeto 18.11.2010)